X

 طلاق سریع و فوری

طلاق سریع و فوری

طلاق انواع مختلفی دارد و اگر قصد شما انجام طلاق در سریعترین زمان است، چاره ای جز طلاق توافقی نیست چرا که طلاق یکطرفه (طلاق به درخواست زوج یا زوجه) به سرعت انجام نمی شود. برای انجام طلاق سریع و فوری روشهای متفاوتی وجود دارد. اگر خود شما بخواهید روش معمول طلاق توافقی (طلاق فوری) را طی کنید ممکن است 4 الی 5 ماه و (یا حتی بیشتر )درگیر پروسه آن باشید.ما در دفتر وکالت دادگران حامی، طلاق توافقی را ظرف مدت 2 ماه انجام داده و به پایان می رسانیم.برای اطلاع از شرایط انجام طلاق سریع و طلاق فوری با ما تماس بگیرید.همچنین توصیه می شود مراقب باشید که در دام دلالان طلاق نیوفتید و اگر تصمیم قاطع به طلاق دارید و همه راه های اصلاح را آزموده اید و چیزی نمی تواند شما را منصرف نماید، برای انجام طلاق در سریع ترین زمان حتما به یک وکیل متخصص ، با تجربه و با اخلاق در زمینه دعاوی خانوادگی خصوصاً طلاق توافقی مراجعه نمایید.

 

  |  
بازدید: 5559
  |  
امتیاز: Article Rating

 

نکات مهم جهت انجام طلاق فوری و سریع

  • دفتر وکالت ما طلاق توافقی را به طور کاملا سریع و فوری و در زمان مدت 20 روز به انجام می رساند.
  • روش دیگر طلاق سریع و فوری برای ایرانیان مقیم خارج از کشور مراجعه به دفتر اسلامی در کشور محل اقامت است. 
  • طلاق سریع و فوری فقط در فرضی قابل انجام است که زوجین بر سر طلاق توافق داشته باشند و طلاق یکطرفه مستلزم تشکیل جلسه رسیدگی و تشریفات نسبتا طولانی است. 
  • یکی دیگر از راههای طلاق سریع و فوری این است که زن از شوهر خود وکالت طلاق یا حق طلاق بگیرد و در این فرض می تواند به یک وکیل دادگستری مراجعه کند و از طرف شوهر به وکیل وکالت دهد تا کار طلاق توافقی را انجام دهد.در واقع راه اعمال حق طلاق یا وکالت طلاق، همان طلاق توافقی به صورت سریع و فوری است. 
  • ضروری است برای انجام طلاق سریع و فوری کار را به یک وکیل خوب و متخصص و با تجربه طلاق توافقی بسپارید. 
  • لازم است توجه داشته باشید این که گفته می شود طلاق ظرف 20 روز قابل انجام است مربوط به کار طلاق است که به ما میسپارید و چنین نیست که هر وکیلی  توانایی انجام طلاق را به صورت فوری و سریع را داشته باشد. 

 

 

نمونه یک رای طلاق فوری یا طلاق سریع

به تاریخ : 02/07/1392              پرونده کلاسه : ...............                شماره دادنامه : ...............

مرجع رسیدگی : شعبه 278 دادگاه عمومی حقوقی (خانواده) مجتمع قضایی شهید مفتح تهران

خواسته: طلاق توافقی

گردشکار : بتاریخ 02/07/1392 در وقت مقرر جلسه رسیدگی به تصدی امضاء کنندگان ذیل تشکیل پرونده کلاسه تحت نظر است دادگاه پس از بررسی اوراق پرونده و استماع اظهارات طرفین ختم دادرسی را اعلا و بشرح ذیل مبادرت به انشاء رأی می نماید

رای دادگاه : در خصوص دادخواست تقدیمی از سوی زوجین  آقای ........ فرزند....... با وکالت خانم.......و خانم......فرزند...... با وکالت خانم ........ و بخواسته صدور گواهی عدم امکان سازش(طلاق توافقی) بشرح دادخواست پرونده با توجه به اوراق و منضمات پرونده علقه زوجیت دائم بین متقاضیان طلاق محرز است نظر به علت وجود اختلافات خانوادگی عدم تفاهم استمرار و ادامه زندگی زناشوئی زوجین غیر ممکن گردیده و مساعی دادگاه و داوران منتخب در جهت وصول سازش و ترغیب آنان به ادامه زندگی مشترک و اصلاح ذات البین موثر واقع نگردیده النهایه دادگاه به استناد ماده 1133 قانون مدنی و قانون مدت اعتبار گواهی عدم امکان سازش و ماده واحده قانون اصلاح مقررات مربوط به طلاق گواهی عدم امکان سازش زوجین موصوف را در ادامه زندگی صادر و به آنان اجازه داده می شود با مراجعه به دفتر رسمی ثبت طلاق پس از پرداخت حقوق قانونی و شرعی زوجه طبق توافق و بشرح آتی نسبت به اجرای طلاق از نوع خلع اقدام نمایند.وکیل زوجه کل مهریه مندرج در سند نکاحیه را بذل نموده و وکیل زوج قبوا بذل می نماید. زوجه نسبت به جهیزیه،نفقه،اجرت المثل ادعائی ندارد زوجین ادعای مالی نسبت به هم ندارند. زوجه باردار نمی باشد و فاقد فرزند مشترک هستند. اجرا شرایط طلاق از جمله مراعات مواد 1134 و 1135 و 1140 و 1141 قانون مدنی به عهده مجری صیغه طلاق است. رأی صادره با توجه به توافق طرفین قطعی است و به مدت سه ماه پس از ابلاغ دارای اعتبار می باشد.

رئیس شعبه 278- دادگاه خانواده تهران

 

 

 

ایجاد شده توسط مسعود محمدی، وکیل پایه یک دادگستری
4.56 از 5 (9 امتیاز)
پرسش و پاسخ‌های متداول
اگر خودتان بخواهید کار را انجام دهید چیزی در حدود 4 و یا 5 ماه و اگر یک وکیل خوب و با تجربه طلاق توافقی داشته باشید چیزی در حدود 2 ماه.
سریع ترین و کوتاه ترین زمان و مسیر برای طلاق، طلاق توافقی است که یا باید زن و شوهر با هم همراه و هماهنگ و موافق برای انجام طلاق باشند و یا یکی از دیگری وکالت یا حق طلاق داشته باشد.
کل مراحل طلاق توافقی حدود 2 ماه ولی مرحله دادگاه با روشی که ما انجام می دهیم تقریباً یک روز.
با روش ما شما فقط یکبار در حضور در دفتر ما به ما وکالت می دهید و در هیچ یک از پروسه، تشریفات و مراحل طلاق نیاز به حضور و دخالت شما نیست.
اشتراک گذاری
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

رزرو وقت مشاوره حقوقی با وکیل

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.